-50%
-50%
Друга гра за 
півціни
-50%
Київ Адреса магазинов
Войдите, чтобы получать бонусы Вход Регистрация

Доповнення "Каркассон: Башня"

Високо сидимо, далеко дивимось
2-6 игроков
40+ минут
7+
Код товара: 65668
Описание

Яка ж може бути фортеця без височенної вежі, яку видно всім і кожному далеко в околицях? Природно, без такої кам'яної красуні не може обійтися і Каркассон, адже кожному тут відома істина про те, що будинок феодала - його фортеця ... але ось скарбницю надійніше розмістити в башті. Тепер і у вас буде можливість помістити на своєму ігровому столі середньовічну вежу в мініатюрі. У ній можна вмістити всі необхідні квадрати місцевості, як з базової гри, так і з одного або декількох доповнень.

 

Перед першою грою зберіть вежу-органайзер: складіть стіни так, щоб у вас вийшла вежа з двома відділеннями, і вставте деталь без виїмки в прорізи у верхній частині стін, а деталь з виїмкою - в прорізи в нижній частині. Після гри вежу можна прибирати в коробку, не розбираючи, і використовувати її як зручний органайзер.

Також в цьому доповненні вас чекають 18 квадратів місцевості з фундаментами веж. Не дивно, адже пропорційно землевласницька розвитку повинні рости і ваші споруди. Збудувавши кілька високих веж, ви зможете брати в полон слуг інших гравців, а потім обмінювати їх на викуп або на ваших власних підданих і васалів, які примудрилися потрапити за грати до опонентів.

 

Увага! Це доповнення. Для гри вам знадобиться базова версія "Каркассон".

 

Про гру

Настільна гра "Каркассон" (Carcassonne) зажила слави однієї з найкращих настільних ігор світу. У чому перевага "Каркассона"? У простих правилах, в різноманітті партій, в їх невеликій тривалості, в відсутності відкритої конфронтації між гравцями - це класичний зразок гри "в німецькому стилі".

Тема гри - освоєння територій навколо Каркассона, одного з найбільших замків, а пізніше і міст Франції. Кілька гравців виконують ролі феодалів, які розвідують, що й до чого в навколишніх землях, і беруть під контроль дороги, захоплюють орні угіддя, будують міста і монастирі.

 

Ігровий процес

В "Каркассоні" дії гравців гранично прості. У свій хід гравець повинен взяти картонний квадрат з ділянкою середньовічного ландшафту і викласти його на стіл до вже викладених квадратів за принципом доміно. Новий квадрат повинен продовжувати вже існуючу картину світу - дорога змикається з дорогою, пасовище з пасовищем, міська стіна - з іншою її ділянкою. Коли завдяки розміщенню квадрата на столі виникає новий об'єкт (наприклад, дорога відходить в сторону від перехрестя), гравець, який виклав цей квадрат, може застовпити цей об'єкт за собою. Для цього він повинен взяти одну дерев'яну фігурку зі свого резерву і поставити її на квадрат.

Тепер в його інтересах розвинути і завершити цей об'єкт (у нашому прикладі - замкнути дорогу наступним перехрестям). Розвивати об'єкти слід, дотримуючись дуже обережним: якщо гравець не завершить цей об'єкт до кінця гри, він не отримає за нього нічого. По завершенні, гравець знімає свого чоловічка з об'єкта і отримує певну кількість очок.

Ключовий стратегічний момент гри - це час, коли гравець вирішує, "куди ставити" новий квадрат землі. Гравець вибирає, що для нього вигідніше, адже один квадрат може дати кілька варіантів розміщення з різними наслідками. Продовжити свій об'єкт або перешкодити супротивникові завершити його монастир / місто / дорогу? Розсердити підступним ходом одного суперника або роздратувати своїми успіхами всіх?

Від простого вибору залежить не тільки перемога чи поразка в грі, а й загальний емоційний настрій. А такий вибір робиться в кожному новому раунді!

Крім того, значимість вибору підвищується в міру наближення гри до фіналу. В резерві залишається все менше вільних квадратів, а число варіантів розміщення квадрата з кожним ходом тільки збільшується. При цьому у гравців все менше шансів завершити розпочаті об'єкти або виправити наслідки "ворожої диверсії". Напруга, як і належить в хорошій грі, наростає, опір гравців один одному збільшується, сила емоцій сягає пікових значень. Найкраще зіграти самим: читання про чужі переживання не зрівняється з власними відчуттями.

Хто переміг?

Гравець який набрав найбільшу кількість переможних очок оголошується переможцем. Якщо кілька гравців претендують на перше місце за очками - всі вони стають переможцями.

 

Увага! Це доповнення. Для гри вам знадобиться базова версія "Каркассон".

Правила игры Доповнення "Каркассон: Башня"
Комплектация
Показать ещё
Авторы и производитель
Год выпуска:
2020
Производитель
Hobby World
Этот товар участвует в акции «Вторая игра за полцены»! Подробнее об акции